Det er nu ca. to måneder siden vi lancerede en større overhaling af Gademode.dk, med færre menupunkter, fotografprofiler og helt nyt design. Desværre var det ikke alle vores brugere som var lige så entusiastiske omkring det nye design som vi selv var. Vi valgte alligevel at give designet en chance, men det betyder ikke at vi ikke har lyttet til kritikken.
Vi er nu klar til at revidere designet igen, og beder dig derfor endnu engang om at give din uforbeholdne mening til kende.
Dog vil vi bede dig være en specifik i din kritik. Udsagn som “det er grimt” eller “det gamle var 1000 gange bedre” er svære at bruge konstruktivt. Hvis du derimod kan snævre din kritik ind, fx “jeg bryder mig ikke om neon-farverne på den mørke baggrund” eller “jeg synes der mangler en ramme omkring billederne”, så kan vi bedre bruge det. Med over 1200 unikke besøg hver dag, kan det naturligvis ikke lade sig gøre at tage hensyn til alles ønsker, men vi lover at læse alle de kommentarer der kommer.
Kladde 1

Jeg har i første omgang lavet en ny kladde-version som kan ses live på http://www.gademode.dk/?style=1 og http://www.gademode.dk/?p=1146&style=1 – de mest markante nyheder er rammen omkring billedet, understregninger på links og så lys baggrund og mørkegrå tekst.
Kladde 2
Efter en diskussion med et par arkitektstuderende har jeg også lavet en variant af kladde 1, hvor der er fokuseret særligt på sidens “vertikalitet” altså det at man kan scrolle rigtigt langt ned. Siden er således lavet som en slags papir-strimmel, som hver dag forlænges med et nyt stykke. Se det på: http://www.gademode.dk/?p=1054&style=2 og http://www.gademode.dk/?style=2
Kladde 3
Desuden har jeg lavet en meget lille justering af det nuværende design, med lidt andre farver samt ramme på billederne.Tjek http://www.gademode.dk/?p=1054&style=3 og http://www.gademode.dk/?style=3
Når du kommenterer på designet er det vigtigt at du angiver om din kommentar handler om det nuværende design eller kladde 1.
41 kommentarer til “Revision af design”
Kommentér
Lidt færre farver, og væk med understregningerne af teksterne.
Det virker lidt forvirrende efter min mening.
Hvis i holder det mere enkelt og rent, virker det mere tjekket og gennemført.
clara
August 14th, 2008 at 22:52
I den gamle diskussion var der også mange der ønskede at det skulle være “mere enkelt og rent” – kan du måske uddybe det? jeg kan næsten ikke se hvordan det kan blive mere enkelt uden at det bliver sort/hvid og meget kedeligt…
August 14th, 2008 at 23:11
jeg mener helt klart, at den hvide baggrund i kladde 1 klæder billederne bedre. den grå baggrund stjæler opmærksomhed, og den lyserøde og -grønne tekst i højre side på det nuværende design er forstyrrende.
hold det enkelt! det handler om gode fotografier og en, forhåbentlig, konstruktiv debat om stil.
August 14th, 2008 at 23:39
Kunne man ikke få kladde 1 centreret som i kladde 2. Siden fungere elendigt på en stor skærm fordi alt er ovre i venstre side…
Synes det er nogle fine idéer, men dog at siden ville få rigtig meget ud af en professionel overhaling… Mon ikke det er til at skaffe nogle frivillige til det, når nu siden er så populær og også er baseret på frivilligt arbejde?
August 14th, 2008 at 23:58
Well, jeg kan rigtig godt lide det nuværende layout.
Den grå baggrund her og den prink skrift er meget cool, men kunne godt ha’ undværet de grønne links indimellem!
- altså er to farver nok!
Det kunne være fedt at se noget mere frisk i det, med lysere farve til baggrund (som nok også vil fremhæve billederne mere), og noget mere råt i skriften, for at skabe noget mere kontrast (som den ramme om billedet også ville gøre!)
Umiddelbart ville jeg nok sige, at sort og hvid faktisk ville se rigtig fedt ud, og hvis der bare komme en masse spil med skrift former osv. ville det ikke bliv spor kedeligt!
-en lidt lang uddybning, håber du forstår min pointe!
August 15th, 2008 at 01:58
Jeg synes virkelig i skal bringe det sort/hvide tilbage. Især den hvide baggrund, som gav en dejlig ren fornemmelse og virkelig lod billederne komme til sin ret. Synes absolut ikke at de sort/hvide farver behøver være kedelige – det giver bare et mere klassisk og stilet udtryk.
August 15th, 2008 at 08:39
Altså, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk ikke kan lide det nuværende design.. for mig er det stilet og cool..
og forresten så er de nye visit kort som fotograferne får også i samme design som siden.
behold det nuværende design!!
og altså det er jo ikke som om at folk bliver så irriteret over siden til det punkt at de ikke besøger den mere… det ville bare være underligt.
og grøn og lyserød er jo nærmest de eneste farver som kan læses på et gråt baggrund.
August 15th, 2008 at 10:10
Jeg synes klart eksempel 1 og 3 er de bedste! Har mere eller mindre vænnet mig til den grå baggrund, og de er jo meget ens, bare med hver deres baggrundsfarve…:)
Men jeg er enig med Clara i at alle understregningerne skal væk – JEG synes det er megaforvirrende, og synes faktisk det fungerer fint som det er nu i kommentarsiden.
Skriftfarverne er fede i begge forslag og det er rigtig godt med en ramme om billedet!
…That’s my humble opinion:)
August 15th, 2008 at 11:49
Syntes det er fint med understregninger under links. Dog ikke under navnene, som linker til hjemmesider. Disse kunne måske blot være i anden farve end de resterende… og når man nu skal være smålig, burde rammen omkring billederne måske være lidt mindre dominerende – fx tyndere, eller sort. Men genrelt er det sgu en lækker side i har, rent design mæssigt. Og alt nyt kræver jo tilvendelse! (har kun kigget på klade 3)..
Nå jo – og så syntes jeg heller ikke rigtig at den nye farve på kolonnen til højre, med nyeste kommentare, fungere…
August 15th, 2008 at 12:30
Det nuværende design er efter min mening for støvet. Kombinationen af den gennemgående brug af serif-skrift og den grå farve gør det meget tungt. I gør god brug af typografisk kontrast, men efter min mening passer farverne ikke ind.
Et par typografiske råd: I kan sagtens gøre skriften et punkt eller to mindre når man tænker på den unge målgruppe. Derudover burde i nedsætte linjeafstanden – det er ikke en dansk stil.
Desuden har jeg undret mig over de to streger øverst, der ser ud til at signalerere sidens grid? De forstyrrer mig blot, siden skal nok udtrykke griddet klart nok selv.
Kladderne ser gode ud, det er dejligt at se hvid baggrund i stedet, det er trods alt billederne, der skal have opmærksomheden.
Jeg ville også tænke over hvorvidt i burde skifte skrifttype, den nuværende, Caslon?, virker for tung til at blive brug gennemgående, evt. brug den kun til brødtekst. Derudover virker logotypen en smule ligegyldig og let
Placeringen af avatar forekommer mig også en smule besynderlig, den gør brødteksten rodet.
August 15th, 2008 at 13:29
Jeg foretrækker helt klart den lyse baggrund, den er ikke så dyster. Og så gør kladde 2 med “papirstrimlen” designet mere sammenhængende og harmonisk.
Håber, I kan bruge det til noget
August 15th, 2008 at 13:37
Jeg synes umiddelbart at kladde 1 er den pæneste. Kan rigtig godt lide at der er en lys baggrund, hvilket efter min mening giver en større overskuelighed, renhed og løfter sitet/gør det mere indbydende.
Den mørke baggrund bryder jeg mig ikke om, da baggrund og tekst let flyder sammen på skærmen med alle de grå nuancer. Det bliver ganske enkelt lettere at skelne mellem links, kommentarer osv. med den lyse baggrund.
August 15th, 2008 at 14:22
jeg synes personligt at kladde 2 med “papirstrimlen” er en fed idé. Billederne kommer rigtig flot til deres ret på hvid baggrund, og de stiplede linjer giver siden lidt mere kant, end hvis den bare var hvid
– det kan som sagt godt blive en anelse trivielt.
Men når det er sagt, så synes jeg heller ikke der skal for meget farvet tekst ind. Billederne i sig selv er jo meget farverige, så siden kommer jo aldrig til at fremstå som sort-hvid agtig,
August 15th, 2008 at 14:36
1) Lad være med at diskutere webdesign med arkitektstuderende, og glem “vertikalitet” og andre abstrakte udtryk.
2) Få styr på typografien. Der er farver og størrelse i ét væk. Jeres menupunkter er skrevet med en anden font end resten af siden.
3) Med mindre jeres kalender siger 1985, så drop crop marks / kryds hår. De sidder forøvrigt fuldstændig forkert placeret
4) Træd et skridt tilbage, og skab jeres egen identitet. P.t. søber i rundt i nogle wordpress-temaer der virker mere eller mindre ligegyldige, grænsende til det kedelige. I viser folk med individuel stil – det burde jeres identitet og webdesign også udstråle.
De få nye klader i viser, er kejserens nye klæder. Papireffekten der beskrives, er stiplede linier; håber det ikke bryder nogen illusioner. Der er ikke sket noget radikalt.
Kig på http://www.webcreme.com/. Der er nogle moderne kickass sider, der kan give lidt inspiration.
http://www.markboulton.co.uk/articles/detail/why_use_a_grid/ – tjekke denne side for gridbaseret opbygning.
Kig hvilke wordpress skabeloner i kan tilpasse for at spare tid, og frem for alt: vær stilsikre. skab jeres egen identitet uden det tager fokus væk fra det vigtigste: det redaktionelle indhold. Lidt mere fokus på navigation vil heller ikke skade. Menuen er svær at få øjene på i forhold til statisk tekst og kommentarer.
Håber det kan bruges, og ikke er for skarpt til at se dagenslys på jeres blog.
August 15th, 2008 at 15:50
Jeg kan rigtig godt lide kladde 1 og 2 . jeg syntes sådan set det er ligegyldigt hvilket en det bliver af de to. men de er i hvert fald klart de bedste.
August 15th, 2008 at 15:51
Jeg synes sådan som siden er nu… er SuPeR
er vil med den grå baggrund for det tager ikke fokus væk fra billederne… Og alle der arbejder på Gademode.dk skal have en masse ros , for det store stykke arbejde i gør. glæder mig til at klikke ind på gademode hverdag.
August 15th, 2008 at 16:49
vil=Vild
August 15th, 2008 at 16:50
Synes at kladde 2 er genial. Elsker virkelig det layout. Det virker enkelt og rent – tror det er fordi, at baggrunden er en anden en der, hvor man skal læse (altså selve indlægget). Det virker lidt uoverskuelig, når der ikke er en klar ramme rundt om teksten og kommentarene, og det bare flyder ud med baggrunden.
Nr. 2 – go for it.
August 15th, 2008 at 16:58
Jeg er vild med Kladde 2, da det både er stilrent og enkelt uden at være kedeligt.
Men er dog ikke helt med på skriftfarverne mørkegrøn og mørkerød.
Jeg ville personligt hellere se på andre farver (:
Som noget rødt og sort og gråt. Eller lyse/creme/pastel-farver, inspireret af denne blog: http://www.garancedore.fr/
August 15th, 2008 at 17:09
Jeg synes den mørke farve er god. Hvidt kan blive lidt anstrengende at læse på i længden. Min favorit er en kombi af kladde 2 og 3. Sådan at i beholder de nuværende farver, men lægger papir-strimmel-effekten fra kladde 2 omkring billede og kommentarer.
August 15th, 2008 at 17:28
Jeg ville synes det var federe med noget fuldstændig sort hvid. Måske lige med undertagelse af overskrifter.
Eksempelvis når man kan se der er kommet nye kommentare behøver det ikke være hele “indslaget” der er farvet men kun lige billede titel eller noget i den stil. Så bliver det lidt mere stil rent men stadig med i twist.
Det skal lige siges det skal være sort på hvid.
lidt ligesom kladde 2 det første billede men uden de stiblede linier og alle de små detaljer.
Så synes jeg i skal have lavet jer et logo
August 15th, 2008 at 17:42
vil også mene er det ville være fedest med hvid baggrund og sort tekst (: det giver lidt mere fokus på billederne på en eller anden måde.
synes faktisk godt at design to kunne blive fedt, hvis i så gjorde alt tekst sort..
August 15th, 2008 at 18:21
Tusind tak for de mange kommentarer. Det er skønt at så mange allerede har ladet sin mening komme frem, for når det kommer til design, så er der mange forskellige og ofte modsigende meninger involveret, og det er godt at få mange forskellige sider af sagen.
Jeg vil lige komme med et par enkelte opklarende noter. Det er på ingen måde for at kvæle kritikken, men der er nogle af de ting som kommenteres, som der ligger større tanker bag, så jeg vil selvfølgelig gerne høre om disse idéer er totalt misforståede, eller om de måske giver bedre mening når det lige forklares:
1: Den nuværende font er Georgia i brødtekst mens overskrifterne er Utopia. Menuen er også Utopia blot med “small-caps”. Når man laver webdesign er man generelt nødt til at holde sig til standard-typer, og både Helle og jeg synes at de to standard-fonte uden seriffer (Vedana og Arial) er alt for brugt. Når vi har valgt netop Georgia til brødtekst, er det fordi vi synes den er med til at understrege den vægt vi lægger på den tekst som følger med billederne – det er jo netop her Gademode.dk adskiller sig fra mange andre street style blogs, hvor billederne vises alene.
2: Hverken det nuværende design, eller de nye kladde-designs er baseret på eksisterende WordPress temaer. De er alle bygget op fra grunden, og siden kører faktisk efter et ret stramt “grid” (så godt som det nu er muligt i webdesign) og har flere gange været forbi professionelle øjne for revision og opstramning.
3: ang. centrering har vi netop valgt brugen af overdreven plads (på store skærme) som en effekt. Alle andre blogs er centrerede, så hvorfor skulle vi rette ind?
4: Når vi har valgt at bruge crop-marks som grafisk element, er det fordi vi gerne vil signalere at Gademode.dk aldrig er etfærdigt produkt. Der kommer altid et nyt billede igen i morgen. Derfor kan man heller ikke skære kanterne væk som man kan når noget er trykt på papir.
Det er som sagt ikke for at kvæle debatten, men blot for at lade Jer vide hvilke tanker der ligger bag nogle af vores design-valg. Bare fordi vi har en idé med det vi gør betyder det jo ikke at det fungerer, og det udelukker bestemt ikke at det kan laves om. Men nu ved I i hvert fald lidt om hvorfor vi har valgt venstrestilling, crop-marks og skrifttyper med seriffer.
August 15th, 2008 at 18:25
Det er et plus, at billederne er store. Hvis der skal være rammer, foretrækker jeg dem dog også tynde.
Jeg er også mest til meget meget enkel opbygning med enkle farver, enkle skrifttyper og ikke for mange forskellige slags og størrelser.
Fx ville jeg kun bruge 1 skrifttype og have 1 slags overskrifter.
“Gademode” må meget gerne blive adskilt lidt igen fra resten af teksten i højre side.
Jeg kan bedst lide, at links ikke er understreget. De kan istedet fremhæves ved, at de skifter en anelse farve/kontrast, når man peger på dem med musen.
Synes godt om sorte, hvide og grå farver. Foretrækker dog, at baggrunden enten bliver helt sort, helt mørk grå, helt lys grå eller hvid. Teksten må gerne være forskellige grå farver også (afhængig af baggrunden), så det er behageligt og enkelt at se på.
Glæder mig til at se, hvad det ender med. Synes ikke, at vi har set noget slemt som sådan og vil kunne vænne mig til det, uanset hvad resultatet bliver
Mette
August 16th, 2008 at 02:43
Jeg synes virkelig det ville klæde siden med et stort centreret logo med noget billedværk øverst på siden. Forsiden ser lidt rodet ud. Synes også det ville være flot og slet ikke kedeligt med sort og hvid, så bliver billederne meget flottere i kontrasten. Så synes jeg også det ville være fedt med en menu-linje i venstre side, sådan der kommer noget mere indhold på siden og det ser lidt mere ordnet ud, evt med små billeder af de nyeste billeder?
August 16th, 2008 at 11:50
Jeg går ikke op i om i skiller jer ud fra de andre sider, men mere om det er en side der er behagelig at komme ind på og om indholdet er godt og om billederne er smukke.
Jeg synes det grå gør det for mørkt, i kunne evt. gøre det som http://stockholmstreetstyle.feber.se/ som har et fedt design – men der er så også flere funktioner på siden, end på gademode. Det er også vildt fedt at de har en personlig kommentar med fra dem de spotter, men det har jo mere med jeres koncept at gøre.
Designet på http://www.copenhagenstreetstyle.dk/ er helt lyst og rigtigt behageligt uden at være kedeligt. Fronterne der er også gode.
Selvom I måske ikke er meget for det, synes jeg det er rarest at kigge på, hvis siden er centreret. Jeg håber i vil tage i mod min konstruktive kritik, ellers synes jeg gademode har en avantgade agtig stemning hvilket er fedt og gør at man føler man kan tage inspirationen bedre til sig.
August 16th, 2008 at 15:25
.. hvis i synes det er for kedeligt med hvid baggrund, så kunne i lave to dimensioner, hvor den bagerste er farvet eller mønstret og den forreste er hvid og nærmest danner ramme om billederne, præcis som på cph streetstyle.
August 16th, 2008 at 15:29
et logo! det ville løfte det hele.
August 16th, 2008 at 19:00
Jeg syntes faktisk i skal hole fast iden grå farve, jeg har vendt mig til den nu. Det er en god ide med små rammer omkring billederne som i kladde3. Jeg syntes at den nu værende skrift farve er fin bortst fra den grønne som godt kunne være en anden farve.
Jeg tror hutigt det bliver kedeligt hvis det bliver helt sort/hvidt som der er nogle der siger i burde gører.
Biledererne skal helst blive ved at være så tore for det e ejligt, å kan man se alle detaljerne.
Lige et spørgsmål der ikke angår design: I skrev på et tidspunkt i havde rigtig mange fotografer og i der for ikke behøvede selv at tage nogle billeder, hvad med nogle gange at give en lille overraskelse og lægge to billeder ud på en dag?
August 16th, 2008 at 22:13
Jeg kan faktisk bedst lide det nuværende, – jeg synes det er rarest for øjnene at kigge på. Af de nye valgmuligheder, må det blive kladde 2. Igen fordi jeg synes at det er det mest behagelige at kigge på. Jeg synes at der er for stor kontrast mellem hvid og sort, især når man har vænnet sig til dette
August 16th, 2008 at 22:41
Jeg synes godt om kladde 1 – mest pga. det lyse design. Tilgengæld generer det mig, at billederne ikke er centreret på siden – det synes jeg ville gøre det meget mere behageligt at surfe på siden her.
August 17th, 2008 at 12:57
Det ville være interessant at se navnet “Gademode” som et logo. Måske I kunne udskrive en konkurrence blandt sidens brugere?
Det ville gøre siden mere seriøs og afskaffe “Arto-præget” ved at lade al skrift, på nær overskriften “Gademode” stå med den samme størrelse. Og vigtigst, at det er en lille størrelse, ellers får man ubevidst fornemmelsen af at man sidder og læser i en børnebog og man føler sig ikke taget seriøst. Tænk på avisernes skriftstørrelse i brød tekster. Skriften skal være så lille så mulig, uden at man mister læsbarheden.
August 17th, 2008 at 15:24
Og ja, mindre linie afstand ville på samme måde virke langt mere “voksent” og samtidig blive langt mere lækkert for øjet, der foretrækker kontraster.
August 17th, 2008 at 15:26
Jeg kan helt klart bedre lide det med hvid baggrund, ligesom den første kladde. Det giver lidt mere ro til øjnene og man ser mere på billederne…
Jeg synes derfor det eneste der skal ændres er baggrunds farven…
Sophie
August 17th, 2008 at 15:44
Bliv endelig ved med at lade kommentarerne komme. Der er rigtig mange gode idéer i mellem.
Ang. logo, så kunne det være rigtig fedt at have et logo, men jeg har ikke selv nogen oplagt idé til hvordan det skulle se ud. Forslag modtages gerne.
Ang. det Mille foreslår i forhold til at have en rigtig “header”, med logo, billedværk osv. så kan jeg sagtens se hvad du mener – forsiden kan måske godt virke lidt rodet – især første gang man klikker ind på siden. Det ville et header kunne hjælpe på – så tak for forslaget. Jeg er dog nysgerrig i forhold til om I køber den pointe vi har med netop ikke at have en header. Vi har nemlig tænkt på at det jo egentlig ikke skal handle om os og vores navn eller logo – det skal handle om billederne og inspirationen, og det er derfor vi har trukket vores navn over til højre, og i stedet sat dagens billede i fokus, så det er det man ser allerførst, og så man ikke engang behøver scrolle ned for at få fødderne med.
Ligesom sidst jeg skrev, så er det ikke for at lægge låg på debatten – hvis der er andre som virkelig savner en header der holder siden sammen, så skriv endelig. Jeg er bare nysgerrig for om vores idéer giver mening for andre end os selv.
Bliv endelig ved med at kommentere.
August 17th, 2008 at 15:55
Den egentlig godt lide alle forslag. Bare den hvide ramme, hjælper en hel masse. Men den lyse baggrund, er også rigtig flot. Ang. farverne i siderne kan jeg godt lide forslag 1. Synes det med papirstrimlen er god.
August 17th, 2008 at 19:34
Forresten: Hvis jeg skal vælge mellem de kladder, der er vist her, foretrækker jeg også kladde 2.
August 18th, 2008 at 19:49
Jeg synes ikke i behøver en header. Det er fint, at i ikke vil fokusere på jer og at billederne skal i fokus.
Jeg kan ikke helt forstå det med at sort på hvid skulle være kedeligt. Det er simpelt, ja, men også klassisk. Der er jo en grund til, det bliver brugt så meget, og i følger jo ikke nødvendigvis strømmen ved at bruge det samme. I skilder jer ikke nødvendigvis ud på en god måde ved at holde det i mørke farver (især når det ikke fungerer særligt godt). Hvis i gerne vil væk fra det hvide kan i jo prøve en lysere grå? Ligesom det også virker lidt barnligt kontrært at afvise centreret indhold bare fordi alle andre gør det?
De forskellige farver i den nuværende menu synes jeg gør mere skade end gavn. Det ligner en rodet malingspalette. Jo færre farver gør det hele mere overskueligt, og jeg synes det ville give mere mening at give linksne en farve (også i stedet for understreg) i stedet for citater i sidebaren, som jeg ikke kan se hvad skal gøre godt for? Man klikker vel videre, hvis man gerne vil se kommentarer?
Med udgangspunkt i kladderne synes jeg klart nummer 2 er bedst. Dog kan jeg ikke forstå hvorfor billederne også skal have en stiplet border? De fungerer fint uden, men når i poster flere lige efter hinanden kunne de måske godt lige bruge noget luft. Sidemenuen synes jeg stadig virker utroligt rodet. Det er nok igen kommentarerne som tager alt for meget af opmærksomheden fra det, man har brug for. Jo mindre unødig tekst, jo bedre.
I har nogle fine idéer og tanker bag designet, men jeg tror også i måske kan spænde ben for jer selv ved at tænke så meget over det. Cropmarksne giver ihvertfald ikke en følelse af et (fedt) ufuldstændigt produkt, men lægger snarere en uprofessionel følelse over siden.
Og er det bare mig der er blind, eller har i virkelig ingen rss-feed? I bruger wordpress! Hvad kunne være federe end at få flere læsere, fordi det lige pludselig ville være nemt at få opdateringer fra siden? Og hvis der findes en rss-feed burde den nok være mere synlig.
Nå, men det er stadig en cool side i har. En velfungerende rss-feed ville dog virkelig være optimalt fedt. Så ville jeg også være ligeglad med designet
August 24th, 2008 at 12:54
jeg synes ikke i skal ændre det store, men kladde 2 ligner mere en blog end noget der står ud selv, ligesom jeres side jo gør med billeder og korte tekster med gademoden.
en header har i heller ikke brug for, men de lysende grønne og lilla farver kunne måske godt skiftes ud med en mørk grå, og lyseblå da jeg tror det ville stå godt til denne mørke baggrund.
eller synes jeg meget godt om den nye side, måske kunne rammer om billederne henad stilen i kladde 3, med en mellemnuanceret grå farve, fremhæve billederne mere.
August 25th, 2008 at 10:48
omkring designet af siden er det første der falder mig ind de to streger eller crop marks som i kalder dem, øverst på siden.
jeg synes ikke selve idéen bag dem som du eller har forklaret kommer til udtryk af sig selv, og i det hele tage forstyrrer de bare det øverste af siden. hvis det endelig var for at ramme den øverste del af siden ind, med side linksne, kunne det måske istedet for være en ide at skabe en linie under, med et rundtgående ornament nedaf eller noget lignende i den stil.
omkring selve siden synes jeg meget godt om det nye design, med den grå farve, men jeg tror dog at det ville være en idé at skabe en ramme som er modstående til baggrunden som på kladde tre da det vil fremhæve billederne mere på siden.
August 25th, 2008 at 11:39
desuden uden er jeg helt enig i at en header ikke ville passe til siden da den ville bringe fokus væk fra det vigtige; den gode stil på gaden fanget gennem kameraer
August 25th, 2008 at 12:34